• Na tej stronie chcemy umieszczać Państwa opinie na temat naszej firmy.
Jeśli chcesz wystawić opinię firmie Godula Moto Sport, prześlij ją na adres: tuning@godula.pl
A oto opinie naszych klientów:
Witam serdecznie !
Zwróciłem się do Godula Moto Sport w celu regulacji silnika po kapitalnym remoncie. Po wstępnej jeździe próbnej i testach na hamowni okazało się, że kultura pracy silnika oraz moc i moment obrotowy dalece odbiegają od normy. Zaproponowane zmiany w silniku przez Pana Andrzeja oraz dokładna regulacja zaowocowały przywróceniem właściwych parametrów i zdecydowanej poprawy ich krzywej przebiegu co wyraźnie odczuwa się podczas jazdy. Wykonano również usunięcie instalacji gazowej, wymianę przewodów paliwowych i uszczelnienie silnika czy naprawę ręcznego. Prace przez mechaników są wykonywane starannie, czysto, schludnie i do skutku aż przyniosą zadowalający efekt.
Podsumowując- profesjonalizm, ogromna wiedza, doświadczenie, wyczucie, umiejętność diagnostyki (nawet jeśli jest ona żmudna i czasochłonna). Cenne uwagi dla klienta pomocne w usprawnieniu samochodu i poprawy bezpieczeństwa oraz komfortu. Szczególnie w moim aucie, które nie jest już pierwszej młodości. Bardzo dobry kontakt z klientem telefonicznie i drogą mailową. Tutaj należy również wspomnieć o Pani Dorocie Godula, która jest osobą niezwykle miłą i wyrozumiałą a wiedzą techniczną potrafi zaskoczyć nie jednego miłośnika czterech kółek.
Szczerze polecam tą firmę każdemu, kto chce mieć wykonaną usługę na najwyższym poziomie i cieszyć się sprawnym i szybszym samochodem.
Natomiast samemu wrócę niebawem po kolejne modyfikacje, których efektem na pewno podzielę się w kolejnym komentarzu.
Dziękuję i pozdrawiam
Grzesiek B. - Polonez Caro 1.6
Alfa Romeo 159
Było 121,5KM - 4020 obr/min Jest 152,4KM - 3570 obr/min
290,4Nm - 2530 obr/min 346,9Nm - 2280 obr/min
Przesyłam spóźnione (za co bardzo przepraszam) ale cały czas entuzjastycznie komentarz i wrażenia z jazd po dokonanym u Państwa w grudniu 2012 chiptuningu. Już sam powrót do domu z Niepołomic - rewelacja. Nieosiągalna wcześniej dynamika i ekonomika jazdy. "Pomimo "deklaracji Pana Andrzeja, że spalanie nie powinno wzrosnąć (ewentualnie zmniejszy się o 0,2l) zmniejszyło się faktycznie średnio o 0,5l (obliczone na dystansie 6000km w warunkach zimowych). Dzięki pracy Pana Andrzeja w Alfie pojawiło się wreszcie "cuore sportivo" mimo, że dysponuje silnikiem diesla w najsłabszej wersji dla tego modelu.
Ogólne wrażenia jeśli chodzi o poziom obsługi i efekty pracy - najwyższa klasa.
Pozdrawiam cały zespół Godula Moto Sport a w szczególności Panią Dorotę za wyjątkową umiejętność zareklamowania uroków Niepołomic.
Pozdrawiam
Artur Promny
Tą drogą chciałbym podziękować za rzetelnie wykonaną usługę tuningu mojego Volvo XC60 diesel.
Jak się dowiedziałem usługa ta polegała na wymianie oprogramowania sterującego pracą silnika.
Nie znam się na niuansach związanych z samochodami ale jako kierowca bardzo wyraźnie dostrzegam różnicę w pracy samochodu.
Autko „ożyło” – zwłaszcza wtedy kiedy najbardziej potrzeba czyli przy obrotach powyżej 2000/min.
Istotna dla mnie jest też sympatyczna atmosfera i wyczuwalne zamiłowanie do wykonywanej pracy przez właścicieli firmy.
Pozdrawiam Krzysztof Pamuła
Mazda 3 BK 1.6 Diesel (silnik koncernu PSA 109 KM)
Do serwisu GODULA MOTO SPORT trafiłem już prawie pod koniec swojej wytrzymałości psychicznej. Codzienne, poranne wsłuchiwanie się w nieprawidłową pracę silnika mojej Mazdy doprowadziło najprawdopodobniej do wytworzenia się u mnie kilku nieznanych dotąd ludzkości zmysłów. Wielokrotne wizyty w różnych warsztatach i autoryzowanych serwisach sprowadzały się do wymiany kolejnych podzespołów w myśl zasady wymieńmy wszystko, może trafimy (wymieniono m.in. przepustnicę i elektrozawór sterowania podciśnieniem turbosprężarki oraz przymierzano się do wymiany samej turbosprężarki). Nie muszę chyba dodawać, że nie były to instytucje charytatywne i każda taka wizyta odpowiednio kosztowała. Gdyby nie to, że samochód bardzo mi się podoba pewnie już dawno pozbyłbym się problemu i go sprzedał. W każdym razie doszedłem do przysłowiowej ściany i pozostały mi dwa wyjścia albo z uwagi na kraj pochodzenia samochodu popełnić rytualne samobójstwo albo udać się do GODULA MOTO SPORT (stronę internetową serwisu znalazłem dużo wcześniej, ale trzymałem ją na czarną godzinę).
Wiedziony tajemniczą nadzieją wybrałem drugą opcję i skoro świt po przejechaniu 300 km zjawiłem się we wspomnianym serwisie. Na miejscu Pan inż. Andrzej Godula sprawnie i szybko wykrył i naprawił usterkę związaną ze sterowaniem doładowania powietrza turbosprężarki. Po tym zabiegu silnik nareszcie zaczął pracować równo a turbosprężarka Garrett GT1544V przyjaźnie pogwizdywać, a nie wyć jak zarzynana świ…a, jak to było wcześniej! Zaczynała tlić się we mnie nadzieja, że może z moją Mazdą będzie tak jak w słowach piosenki: „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie”. Następnie Pan Andrzej zaproponował chiptuning (program indywidualny), tłumacząc fachowo, o co w tym wszystkim chodzi. Po odczycie rzeczywistych parametrów silnika okazało się, że fabryczne 109 KM to już historia. Ale do rzeczy, odczyt przed i po chiptuningu:
moc max. 103,6 KM przy 4220 obr./min, moment max. 245,7 Nm przy 2290 obr./min.
moc max. 120,7 KM przy 4100 obr./min, moment max. 267,7 Nm przy 2260 obr./min.
Pan Andrzej powiedział, że oczywiście można wycisnąć z tego silnika dużo więcej, ale przy warunkach i stylu jazdy jaki preferuję będzie to modyfikacja optymalna i bezpieczna dla silnika (dzisiaj w związku z zamiarem łupienia przez rząd kierowców za pomocą fotoradarów okazuje się, że również bezpieczna dla mojego portfela). Od czasu wizyty w serwisie GODULA MOTO SPORT ja po prostu jeżdżę sobie swoim samochodem i muszę pamiętać jedynie o zatankowaniu, co jakiś czas paliwa, nie za często zresztą, bo Pan Andrzej w sobie tylko znany sposób (pewnie magia) mocno ograniczył jego spalanie. Samochód stał się bardzo dynamiczny, co pozwala na bezpiecznie i bezproblemowe wykonywanie manewrów wyprzedzania. Podziękowania należą się również Pani Dorocie Godula, za fachową wiedzę, cierpliwość w wysłuchiwaniu historii życia kolejnego klienta oczekującego w biurze serwisu na naprawę samochodu oraz pyszną kawę! W życiu wymagam od siebie samego bardzo wiele i myślę, że to daje mi prawo, aby wymagać tego samego od innych. Nigdy też nie wystawiam pozytywnych opinii komuś, kto na nią nie zasłużył. W przypadku serwisu GODULA MOTO SPORT opinia jest POZYTYWNA z prostego powodu, ja miałem wielki problem a ONI go rozwiązali!
Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w 2013 roku!
Tomasz z Wrocławia
Dziękuję Godula Moto Sport za profesjonalna obsługę.
Po otrzymaniu wykresu spodobał mi się wykres momentu, a w szczególności jego wartość przy mniejszej liczbie obrotowej silnika.
Właśnie wróciłem z testów – przyjechałem ok. 100 kmJ. Napisze tak: Usiadłem za kierownicą i nie wiedziałem, czego się spodziewać. I-bieg, lekko powyżej 2000 obr, potem II już pod 3000 obr, potem 3 bieg do ok. 3700 obr – uśmiech pojawił mi się na twarzy samoczynnieJ. A tak poważnie: szybka reakcja na gaz, duży zakres „wysokiego” momentu do dyspozycji. Bardzo szybko i „miękko” wkręca się na obroty. Jestem zadowolony
Wojtek ze Skawiny
Panie Andrzeju
Chciałbym jeszcze raz podziękować za efektywny chip tuning oraz korektę pracy silnika VW Sharana rocznik 96, 90KM, którego Pan dokonał w styczniu tego roku. Samochód przejechał już ponad 20 000km i nadal uzyskuje świetne wyniku w spalaniu ( poza miastem 5,3l na 100km) oraz utrzymuje przyjemną dynamikę jazdy. Zwiększenie dwukrotne! momentu obrotowego spowodowało, że auto wypełnione rodziną i bagażami świetnie radzi sobie na stromych podjazdach górskich oraz zadowala się w trasie ( przy pełnym obciążeniu) spalaniem poniżej 6l/100km. Średnia po mieście wychodzi 7l/100km. Przy tej masie samochodu jest to bardzo dobry wynik.
Pozdrawiam
Grzegorz z Sulechowa
BMW 330CD fabryczne 204KM i 430NM.
Witam
Długo zastanawiałem się nad chip tuningiem ( Fiat Stilo 1,9 jtd 115 kM ), i muszę stwierdzić że był to czas stracony. To nie ten samochód. Dynamika pełna, świetne przyspieszenie. Wielki szacunek dla wiedzy Pana Andrzeja. Profesjonalizm na najwyższym poziomie. Nie żałuję mojej decyzji. Gorąco i szczerze POLECAM.
Serdeczne pozdrowienia dla Pani Doroty Goduli i jej współpracowników z firmy GODULA Moto Sport
Jerzy Milczewski
Zielona Góra
milczew@poczta.onet.pl
Szanowni Państwo
Jestem zaskoczony jak dalece można poprawić parametry nowego , niezłego silnika a tym samym komfort jazdy i bezpieczeństwo. Praca wykonana w moim C 5 z automatyczną skrzynią biegów jest przykładem mistrzowskiego opanowania zagadnienia. Dużo lepsze przyspieszenia a co równie ważne – bez wzrostu zużycia paliwa ( na przestrzeni kilkunastu tysięcy kilometrów ) poprawiają bardzo wyraźnie parametry eksploatacyjne samochodu i przyjemność z jazdy.
Pozdrowienia
P. Prauza
Witam wszystkich odwiedzających tą strone.
Zdecydowałem sie na chiptuning swojego Golfa 4 1.9 TDI Poszukiwania dobrej firmy tuningowej zaczałem w internecie. Dlugo szukalem ,az w końcu trafilem na firme, która by mi odpowiadala wiec postanowilem zadzwonic i zapytac o terminy. okazalo sie ze jeszcze w tym samym tygodniu moglem tam podjechac. Gdy juz bylo po wszystkim pierwsza przejazdzka i tu od razu na starcie mila niespodzianka. Wciskam lekko gaz a auto rwie sie do jazdy. Jedzie jak szalone. Przede wszystkim stało sie bardzo elastyczne i ma naprawde bardzo odczuwalny przyrost mocy jak i momentu obrotowego Naprawde polecam tą firmę. szybka i profesjonalna robota. Jesli ktoś z moich znajomych będzie decydował się na tuning to napewno polece wlasnie Ich.
Witam wszystkich.
Mam zaszczyt dolaczyc do rzeszy zadowolonych klientow serwisu Pana Andrzeja Goduli, jak pomne 20 - to krotnego mistrza Polski w wyscigach samochodowych.
Jestem szczesliwym posiadaczem Opla Vivaro 1,9 CDTI. Fajne autko, ale z potezna turbo dziura.
Dzieki Mistrzowi i jego wspolpracownikom po kilku godzinach pracy wyjechalem zupelnie nowym autem. Teraz autko zachowuje sie jak sportowy bolid, i musze uwazac na gaz zeby nie przesadzic!!!
Goraco polecam Firme, ktora traktuje tak powaznie klientow i ich ukochane autka. Oby tak dalej.
Serdeczne pozdrowienia dla Pani Doroty i pelne uznanie dla Jej motoryzacyjnej wiedzy.
Z lotniczym pozdrowieniem,
Leszek Mankowski
Chciałbym na pana ręce, Panie Andrzeju złożyć podziękowania i gratulacje za profesjonalną i fachową wiedzę oraz indywidualne podejście do klienta i jego samochodu.
Do tej pory myślałem że samochody różną się tylką marką nazwą oraz typem.
Dopiero po przyjechaniu do Pana aż z Zielonej Góry-(opłacało się) zobaczyłem dzięki Panu i Pana współpracownikom że każdy samochód ma swoją duszę , trzeba tylko umieć do niego podejść i wydobyć z niego to co najlepsze.
Pan Andrzej Godula oraz jego świetnie przygotowany personel-potrafił wykrzesać z mojego małego silniczka -1,5 dci-Meganki 82KM - 100KM-(konną maszynę) do pożerania czasu w , której to mam naprawdę przyjemność z jazdy i nie strasznę mi są obecnie wyprzedzania nawet kolumny tirów.
Dzięki indywidualnemu podejściu czuję się teraz na drodzę naprawdę bezpiecznie, a samochód wręcz płynie na każdym biegu.
Gorąco polecam i serdecznie dziękując pozdrawiam.
Pozdrowienia również dla przesympatycznej żony Pana Andrzej (ogromna wiedza motoryzacyjna)- Pani Doroty Goduli oraz wspópracownika Pana Adama
B.H z Zielonej Góry Mój chip-tuning to wersja (indywidualna plus)
boloh@op.pl
Mój samochód ma silnik volkswagena 1,9 TDI z pompowtryskiwaczami.
Uszkodzeniu uległa turbina. Po wizytach w kilku stacjach obsługi uzyskałem rozbieżne diagnozy dot. uszkodzenia. Jeszcze gorzej przedstawiały się rokowania na temat ewentualnej naprawy. Szukałem jakiegoś sensownego rozwiązania.
Przyjaciele polecili mi firmę Pana Goduli.
Diagnoza była zdecydowana, a usterka usunięta niemal już nazajutrz. W tej sytuacji, korzystając z wizyty w stacji, postanowiłem dokonać tuningu jednostki napędowej.
Przed usunięciem usterki autko miało moc ok. 45 KM. Po jej usunięciu 106 KM, a po dokonanym tuningu 128 KM i moment maks. 314,5 Nm.
Po naprawie i tuningu jazda stała się czymś niesamowitym.
Autko przyśpiesza rewelacyjnie. Setkę osiąga w 9,5 sekundy /średnia z kilku pomiarów/. A co sprawia wielką przyjemność, jadąc powyżej setki, gdy się doda mocniej gazu, przyspiesza, jakby go z tyłu kopnął słoń. Nie wspomnę o kulturze pracy silnika oraz o zużyciu paliwa, które nie wzrosło po podniesieniu mocy, ale nawet minimalnie zmalało.
Niedawno jeździłem nim po stromych i krętych alpejskich passach z kilkunastoprocentowymi nachyleniami jezdni. Luuudzie, autko jedzie pod górę tak, jakby to było z góry. Silniczek, o którym piszę, jest oprawiony w zgrabne nadwozie skody fabii, z której Pan Andrzej zrobił, jak sam to określił, samolot. Kocham samochody, uwielbiam nimi jeździć ,a dźwięk dobrze ustawionego silnika brzmi dla mnie tak jak Mozart dla muzyka.
W czasie jazdy wolę słuchać mruczenia silnika niż radia. Jestem bardzo zadowolony z dzieła Pana Andrzeja i nie znajduję słów podziękowania, które wyraziłyby moją wdzięczność.
Przesyłam podziękowania i pozdrowienia dla Pana i Pracowników Firmy.
Janusz z małopolski
Spotkanie z Panem Andrzejem było dla mnie bardzo miłym i owocnym doświadczeniem. Samochód jeździ wyśmienicie, przyrost mocy jest ogromny - co więcej nie tylko na wykresach, ale wyraźnie odczuwalny w codziennej jeździe. Spore, oczywiście pozytywne zmian zauważyłem również w elastyczności silnika. Co ważne po modyfikacjach nie można zauwać żadnych negatywnych objawów - samochód absolutnie nie dymi, a spalanie nawet spadło (według wskazań komputera pokładowego). Zdiagnozowano przy okazji uszkodzenie przeływomierza, który został wymieniony.
Imponująca jest wiedza, doświadczenie i zaangażowanie Pana Andrzeja w przygotywanie samochodów dla klientów. Bardzo cenię sobie rady i opinie.
Wszystkim zainteresowanym polecam zagłębić się w bogatej w treści stronie internetowej, która sama w sobie stanowi świetną rekomendację. Zdecydowanie polecam oddanie samochodu w ręce pracowników Godula Motor Sport.
Renault Laguna 1.9 DCI
Mariusz Gołda kierownik działu badań RMF FM, Instytutu Badania Opinii RMF FM
Witam.
Półtora roku temu dałem serwisowi Seata w Częstochowie mojego Seata Toledo 1.9 tdi 150 KM. Następnie oni pojechali do Pana Goduli. Powiem szczerze, że ścigałem się dużo na serii na 1/4 mili. Przegrywałem z Hondą CRX 160 KM, czy Seicento 115 KM.
Po modyfikacjach chipa - program indywidualny plus - wszystko zmieniło się diametralnie. Moc wzrosła do 181 KM oraz 409.5 Nm. Przyspieszenie z 8 s spadło do 6,7 s; prędkość maksymalna została bez zmian 250 km/h.
Żadnych uszkodzeń podzespołów, nawet przy takim użytkowaniu samochodu. Kilka dni temu sprzedałem moje cacuszko i kupuję prawdopodobnie Subaru STI. Oczywiście z nim przyjadę tylko i wyłącznie do Pana Goduli - to jest mistrz!!! W innych firmach tuningowych (nie wymienię na forum) silniki się rozlatują. Zaczyna brać olej i bez częstego sprawdzania mamy po silniku.
U mnie w Toledo nie wzięło ani 10 ml oleju. Pozdrawiam z Częstochowy Wasz serwis tuningowy i do zobaczenia za 2 tyg - zadzwonię na pewno. Tylko teraz indywidualny plus czy sportowy?
Mariusz Eliasz z CzęstochowyWitam - długo zastanawiałem się czy warto tuningować stateczną limuzynę dla starszych panów, która ma już 160 tysięcy kilometrów przebiegu /Mercedes W210/E300TD - dop.GMS/
Samochód miał 178 KM i 311Nm w ustawieniu seryjnym.
Po tuningu jest 204 KM i 354 Nm, ktoś powie niewiele, ale sprawia dużą frajdę podczas jazdy. Zniknęło charakterystyczne kopnięcie w chwili włączania się turbiny, ale ciąg do przodu ma jak diabli.
Mam nadzieję, że policja nie zagląda na te strony - na A4 spokojnie przekracza 230KM/godz. Podczas mojego wyjazdu do zachodnich sąsiadów na ich paliwie jeździ jeszcze o 10 KM/godz. szybciej.
Przesyłam pozdrowienia i podziękowania dla Pana i Pracowników Firmy !!!
Witam !!!
Na wstępie pragnę podziękować za przeprowadzony chip tuning mojej Megan-ki 1.9 dci. Autko naprawdę super jeździ, szybko reaguje na dotknięcie pedału gazu.
Każdemu polecam tak profesjonalną obsługę, z jaką ja się spotkałem. Już planuję z kolejnym samochodem do państwa się wybrać.
Życzę wielu sukcesów, oby tak dalej
pozdrawiam Paweł F.
Naprawdę szacunek za wykonanie takiej pracy na moim 90 konnym Pugu 307 HDI. Auto w serii miało ok 86 km i 200Nm. Po całodniowej walce z tym nieborakiem stanęło na 117km i 284Nm. Auto zbiera się po prostu bajecznie i co pogłębia radość- nie dymi.
Wykres z hamowni naprawdę dopieszczony. A uwierzcie nie było łatwo. Auto miało najstarszy soft i komputer Siemensa (nie wszyscy podejmują się tematu). Podsumowując warto było czekać cały dzień na taki finał.
Jeszcze nie raz będę gościł u tej załogi, gdyż chcę by dalej dłubali mojego Puga. Niewątpliwie wiedzą w którą zmierzać stronę.
Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Paweł W-wa
Panie Andrzeju,
Przesylam pozdrowienia i podziękowania za wczoraj przeprowadzony tuning mojego Leona. Samochód teraz jeździ bajecznie. O to chodziło. Oby tak nadal.
Michał Woźniak
SEAT LEON CUPRA R
Po ponad tygodniu od wizyty w Goduli mogę śmiało stwierdzić co następujące: To kompletnie inne auto, wspaniale dostrojone. Jest jak latający dywan :)
Witam.
Jestem pełen podziwu i uznania dla firmy Godula Moto Sport.
Poddałem tuningowi mojego VW Golfa 3 o przebiegu 170 000 miałem wątpliwości czy będzie możliwe zrobienie czegokolwiek, aby zwiększyć jego moc jednak doświadczenie zaowocowało wszystko zrobione profesjonalnie na najwyższym poziomie rezultat jak dla mnie oszałamiający i każdy kto zasiądzie za kierownicą stwierdza to samo :-). 135 KM ; 310 Nm robi swoje nie jeden kierowca samochodu wyższej klasy z silnikiem o mocy ponad 200 KM dziwi się kiedy niepozorny stary Golf 3 zostawia go bez zawahania w tyle.
Chciałem serdecznie podziękować całej załodze oraz Panu Andrzejowi za współpracę i serce włożone w moje auto. Jestem pod wrażeniem: obsługa na najwyższym poziomie, profesjonalizm itd. itd.
polecam polecam i jeszcze raz polecam.
Dziękuje i pozdrawiam Piotr Orzełek
Chodzi o 101KM silnika VW w Skodzie Fabii.
Zwlekałem z tą opinią ponad pół roku, chyba dlatego, że ciągle nie wiedziałem jak to napisać, żeby wyglądało prawdziwie. To co zastałem po przeróbce dotarło do mnie dopiero po kilku dniach. To już jest całkiem inny samochód !!!
Proszę Państwa, zmieniła się całkowicie kultura pracy silnika, na trasie można zapomnieć o świecie codziennym i poczuć się jak w rajdówce, pojawiają się nawet małe "między gazy" - jakby same. Samochód rwie do przodu naprawdę mocno, ale najważniejsze jest dla mnie wyważenie - pomiędzy osiągami i mocą.
1. Minęło osiem miesięcy, skrzynia biegów nie była nowa, a do tej pory nie zauważyłem żadnych(!) defektów.
Samochód ma 100 tyś przebiegu - już 40 tyś po tuningu, spalanie na trasie spadło o 0,5 litra.
2. Turbina nie była najlepsza, samochód miał marne 85KM /uszkodzony przepływomierz - dop. GMS/- od momentu wzmocnienia nie zauważyłem spadku mocy.
3. Samochód przyspiesza w trochę ponad 8 sekund - jest zrobiony na 210 km/h - tak to nazywam bo bez względu na warunki tyle idzie.
Proszę Państwa - dodam coś na koniec - planuję kupić BMW 2.0d 150KM i boję się, że będzie mniej zrywne niż to. (Tak naprawdę już mam środki na tuning - choć jeszcze nie mam auta)
Każdemu kto kocha prędkość i samochody bardzo polecam firmę GODULA Motor Sport.
Są naprawdę doskonali.
Z poważaniem - Marcin Glibowski
Witam - chciałbym się podzielić z Państwem moimi wrażeniami po tuningu silnika TDI.
Chciałbym się podzielić (pochwalić) moimi doznaniami po wykonanym w Waszej firmie w marcu tego roku chiptuningu SEAT IBIZA 1.9TDI :
Przyspieszenie według moich pomiarów 7.8 s do 100km/h (dodam tylko że podczas sprintu z Audi A4 2.6 wygrywam !!!!)
elastyczność : 60-100 km/h IV bieg około 6 s (w zależności od temperatury) 80-120 km/h V bieg około 8s
Przy ostrej jeździe spalanie jest maksymalnie o 1,5 litra większe. Natomiast przy delikatnej jeździe po mieście jest o około 0,2-0,3 l mniejsze.
Nic dodać nic ująć byle tak dalej.
Życzę kolejnych sukcesów
Zbigniew Brzozowski
Witam wszystkich pracowników poważnej i konkretnej firmy.
Pańską stronę internetową znalazłem miesiąc temu i uważam że jest to jedna z nielicznych stron o tuningu zrobiona bardzo fachowa a zarazem przystępnie dla ludzi którzy o motoryzacji maja podstawowe pojęcie .
Dział pytań i odpowiedzi jest świetny bardzo mi to wyjaśniło wiele kwestii bo obecna moja Vectra jest pierwszym samochodem z silnikiem Diesla.
Jeszcze raz dziękuję za odpowiedz i życzę powodzenia w działalności Firmy.
Pozdrawiam Grzegorz Borek.
1.Wygniecione fotele od przyspieszenia. Objawy choroby lokomocyjnej od przyboru prędkości.
2.Powodowanie wypadków przez innych uczestników ruchu, którzy kręcą głową nie wierząc ,że Fiat może tak jeździć.
3.Nagminne ignorowanie praw fizyki w ruchu miejskim.
W związku z powyższym należą się Panu GRATULACJE!!!!. Poważnie -to już nie jest ten sam samochód. Tak jak Pan zalecił poprawiłem jeszcze turbinę o 0,1 w górę. Samochód teraz prowokuje do pozwalania sobie na więcej na drodze szczególnie podczas wyprzedzania nawet dwóch tirów na jeden raz. Zużycie paliwa nieznacznie wzrosło w granicach 0,5 l/100km. Ale zysk komfortu jest tego warty. Zużycie wiąże się bardzo z wciskaniem pedału przyspiesznika. Jeśli go delikatnie traktować zużycie Diesla byłoby bez zmian. Nic z tego wciśnięcie głębokie pedału to wielka radość i to właśnie kręci.
LKW Transport Andrzej Śliwiński
Postać Andrzeja Goduli jest znana niemal każdemu człowiekowi związanemu ze sportem samochodowym. Osobiście w mojej karierze sportowej zetknąłem się z Andrzejem kilka razy. Parę lat temu kiedy startowałem Oplem Kadetem pomoc Andrzeja w przygotowaniu silnika w mojej rajdówce zaowocowała wygraniem rajdu. Znany jest przede wszystkim jako świetny silnikowiec i wytrawny mechanik... Zaliczyłbym go z całą pewnością do grona najlepszych fachowców w Polsce. Obecnie wielu młodych zawodników może liczyć na fachowe porady i pomoc w przygotowaniu samochodu ze strony Andrzeja Goduli. Dla wielu pomoc ta jest nieoceniona.
Pozdrawiam Janusz Kulig
Witam. Na początek wyrazy uznania dla znakomicie zrobionej strony: bez zbędnych "bajerów" za to doskonale merytorycznie - można się dużo dowiedzieć. Teraz pytanie: Mam Fiata Brava 1.9 JTD z przebiegiem 100 tyś. Jaki tuning mi Pan poleca? Zaznaczam że auto jest eksploatowane również w Niemczech, Austrii i Francji i nie chciałbym mieć problemów z tamtejszą policją. Proszę również o podanie ceny i czasu trwania przeróbki.
pozdrawiam Marek Żupnik
Przede wszystkim pracuje RÓWNO, silnie, i równiej brzmi! tego niestety wcześniej nie było...
- da się nawet od 1000 obr. jechać (dawniej się po prostu dławił, miał czkawkę jak zimny gaźnik) - choć oczywiście tak nie jeżdżę - od 2000 czuć wyraźną reakcje na gaz i płynne przyspieszanie (było dławiące się - nie było jakby ciągu tylko wahania - może teraz nie jest to "kopnięcie w plecy", ale jest to równomierne przyspieszanie) - od 3000 czuć że zaczyna sensownie przyśpieszać, przy 4000 w zasadzie czuć "dopał" o sile równej temu co było dawniej po zmianie faz - od 5000 zmieniają się fazy i tu pewnie minimalnie jest tylko lepiej w stos do tego co było (ale tu zawsze było "zabawnie" :))
Najważniejsze są odczucia "na dole" - wrażenie że "chce jechać" i że jest to elastyczny motorek :) Może teraz robię bóg wie jakie "oh - eh", w rzeczywistości efekty pewnie są nie tak odczuwalne, ale po prostu poprawiono to co mnie bardzo denerwowało i - co by tu nie mówić - odbierało ochotę z jazdy. Pierwszy raz wczoraj jadą tym autem "uśmiechałem" się sam do siebie! Najlepszy dowód, ze mój ojciec odczuwa różnice (a nie odczuł jej jak jechał nowa barchetta).
Dziękuję i pozdrawiam,
Łukasz Majer Lukasz_Majer@drq.pl
Na resztę trzeba czekać do wizyty na autostradzie.
SPALANIE:
Pierwsze tankowanie od zmian. Jazda po mieście: 170 km, trasa 180 km, razem dokładnie: 353 km, spalanie 10,48 l/100 km Według mnie to w normie, tzn. biorąc pod uwagę "testy" oraz wyścigi na trasie może być. Poczekajmy na miasto, mój dotychczasowy rekord na mieście to 1,3 l / 100 km
Pozdrawiam,
Jacek Grzedzielski house1@artman.pl
Piotr Antończak antonen@inetia.pl
Z wyrazami szacunku,
Nadratowski Przemyslaw p.nadratowski@stylauto.com.pl
Dzień dobry,
Przede wszystkim chciałbym pogratulować profesjonalnej strony internetowej, jestem na niej od 2 godzin - i zaciekawiła mnie. Przeczytałem właśnie dział FAQ i (wydaje mi się że nie było takiego pytania).
Pozdrawiam,
dobrzak dobrzak@if.pw.edu.pl
Urządzenie jest bardzo przydatne mierzyliśmy nim już kilka samochodów w czasie testów (głównie modułów do turbodiesli).
Moim zdaniem na szczególną pochwałę zasługuje fakt, że za "jednym przelotem" można zmierzyć przyśpieszenie i czas przejazdu 400m, dzięki czemu pomiary trwają krócej.
Dzięki temu, że akcelerometr mierzy przyśpieszenie do 80, 100 i 120 km/h można nim sprawdzać elastyczność. Przydałoby się jeszcze 60 km/h wtedy możliwe były by dwa standardowe pomiary elastyczności 60 - 100 i 80 - 120 km/h.
Generalnie urządzenie bardzo dobre i przydatne, szczególnie w firmach tuningowych, jak i nam w redakcji.
Pozdrawiam,
Andrzej Witkowski Magazyn "GT" gt@gt-online.pl
Jeszcze raz dziękuję i łączę wyrazy szacunku,
Bartosz Rybienik abarthi@wp.pl