VOLKSWAGEN TOURAN 1.9 TDI / 105KM |
OPIS |
MOC [KM/obr] |
MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] |
0-100 km/h [s] |
V-max [km/h] |
ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km |
DANE PRODUCENTA |
105/4000 |
250/1900 |
13,20 |
179 |
6,0 |
DANE RZECZYWISTE |
105,4/3880 |
278,1/2150 |
12,76 |
179 |
6,1 |
PROGRAM INDYWIDUALNY |
133,1/3480 |
339,6/2440 |
10,54 |
188 |
6,0 |
Na wykresie i w tabelce powyżej przedstawiono dane samochodu testowanego przez nas na hamowni. Różnice w parametrach podawanych przez producentów i wartościach zmierzonych wynikają z odchyłek wykonawczych silników. Zużycie silnika jeszcze nie grało większej roli, ponieważ testowany samochód miał około 10 000 km przebiegu.
Przed tuningiem mocno odczuwalna była zarówno masa samochodu jak i słabsze parametry silnika w okolicach 3400 obrotów.
Podczas wykonywania programu zastosowaliśmy unikalną metodę optymalizacji parametrów, co doprowadziło do uzyskania doskonałej charakterystyki momentu obrotowego. Jej przebieg jest wyraźnie bardziej płaski od seryjnego. Samochód osiąga prędkość 100 km/h nie tylko 3 sekundy szybciej niż na oryginalnym programie VW ale także czyni to zdecydowanie płynnej. Zmiany na lepsze są także wyraźnie odczuwalne podczas wyprzedzania w warunkach drogowych- poprawiła się elastyczność minivana.
Program indywidualny plus, który znalazł zastosowanie w tym egzemplarzu VW nie wpływa w jakimkolwiek stopniu na trwałość silnika. Tuningowane auto mieści się nadal w normach dymienia.
Wszystkie programy przygotowywane przez firmę Godula Moto Sport są wielokrotnie testowane na hamowni HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane w próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002.
Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym
kliknij tutaj >>
Cennik tuningu chipowego
dostępny tutaj >>