Rozmiar: 26868 bajtów
OPIS MOC [KM/obr] MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] 0-100 km/h [s] V-max [km/h] ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km
DANE PRODUCENTA 192/5400 250/1950 7,5 245 8,9
DANE RZECZYWISTE 192/5400 272/2640 - - -
PROGRAM SPECJALNY 207,4/5300 336/2960 - - -
 

OPEL ASTRA COUPE 2.0 T / 192KM

Na wykresie i w tabelce powyżej przedstawiono dane samochodu testowanego przez nas na hamowni.Wartości mocy były praktycznie identyczne z podawanymi przez producenta. Większa wartość momentu wynika z chwilowego zwiększenia ciśnienia doładowania podczas gwałtownego wciśnięcia pedału gazu .
Ze względu na niesprzyjające warunki pogodowe nie udało się przeprowadzić testów drogowych i określić prędkość maksymalną ,przyspieszenie oraz zużycie paliwa.
Tuning elektroniczny tego samochodu jest bardzo pracochłonny .
Jest to spowodowane zastosowaniem przez Opla hybrydowego sterownika firmy Bosch Motronic 1.55 w którym nie można modyfikować programu w czasie rzeczywistym. Każda nawet najmniejsza zmiana wymaga każdorazowego przeprogramowywania sterownika poprzez SPI co jest czynnością niezwykle czasochłonną.
Program zastosowany w tym egzemplarzu nie wyczerpuje wszystkich możliwości tuningu chipowego ,ale i tak z uwagi na gwałtowny przyrost momentu obrotowego powyżej 2500obr/min jazda takim samochodem wymaga rozwagi i umiejętności, lecz daje niesamowitą satysfakcję.
Wszystkie programy przygotowywane przez firmę Godula Moto Sport są wielokrotnie testowane na hamowni HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane w próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002.
      Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym kliknij tutaj >>

Cennik tuningu chipowego dostępny tutaj >>


Wstecz Strona GŁÓWNA