OPIS | MOC [KM/obr] | MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] | 0-100 km/h [s] | V-max [km/h] | ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km |
DANE PRODUCENTA | 192/5400 | 250/1950 | 7,5 | 245 | 8,9 |
DANE RZECZYWISTE | 192/5400 | 272/2640 | - | - | - |
PROGRAM SPECJALNY | 207,4/5300 | 336/2960 | - | - | - |
OPEL ASTRA COUPE 2.0 T / 192KM |
Na wykresie i w tabelce powyżej przedstawiono dane samochodu testowanego przez nas
na hamowni.Wartości mocy były praktycznie identyczne z podawanymi przez producenta. Większa wartość momentu wynika z chwilowego zwiększenia ciśnienia doładowania podczas gwałtownego wciśnięcia pedału gazu .
Ze względu na niesprzyjające warunki pogodowe nie udało się przeprowadzić testów drogowych i określić prędkość maksymalną ,przyspieszenie oraz zużycie paliwa. Tuning elektroniczny tego samochodu jest bardzo pracochłonny . Jest to spowodowane zastosowaniem przez Opla hybrydowego sterownika firmy Bosch Motronic 1.55 w którym nie można modyfikować programu w czasie rzeczywistym. Każda nawet najmniejsza zmiana wymaga każdorazowego przeprogramowywania sterownika poprzez SPI co jest czynnością niezwykle czasochłonną. Program zastosowany w tym egzemplarzu nie wyczerpuje wszystkich możliwości tuningu chipowego ,ale i tak z uwagi na gwałtowny przyrost momentu obrotowego powyżej 2500obr/min jazda takim samochodem wymaga rozwagi i umiejętności, lecz daje niesamowitą satysfakcję. Wszystkie programy przygotowywane przez firmę Godula Moto Sport są wielokrotnie testowane na hamowni HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane w próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002. Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym kliknij tutaj >> Cennik tuningu chipowego dostępny tutaj >> |
Wstecz | Strona GŁÓWNA |