Rozmiar: 27551 bajtów
OPIS MOC [KM/obr] MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] 0-100 km/h [s] V-max [km/h] ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km
DANE PRODUCENTA 115/4000 255/2000 10,7 190 5,4
DANE RZECZYWISTE 117,6/4240 257,2/2330 10,75 191 5,4
PROGRAM SPECJALNY 132,6/3900 318,9/2300 9,1 200 5,2
PROGRAM SPORTOWY 150,5/4250 344,2/2350 8,2 208 -
 

FIAT STILO 1.9 JTD / 115KM

W tabelce powyżej przedstawiono dane samochodu testowanego przez nas na hamowni. Różnice w parametrach podawanych przez producentów i wartościach zmierzonych wynikają z odchyłek wykonawczych silników oraz ich zużycia podczas eksploatacji. Samochód po tuningu charakteryzuje się dużo lepszymi przyspieszeniami, większą kulturą pracy oraz, co wydaje się być nielogiczne, mniejszym zużyciem paliwa. Zmniejszenie zużycia paliwa wynika ze wzrostu średniego momentu obrotowego, co powoduje że możemy poruszać się na wyższym biegu niż przed tuningiem. Wszystkie programy projektowane przez firmę Godula Moto Sport są wielokrotnie testowane na hamowni podwoziowej HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane w próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002.

Program specjalny jest opracowany z uwzględnieniem europejskich norm dymienia, dlatego samochody wyjeżdżające od nas z takim programem NIE DYMIĄ. Program sportowy jest przygotowywany tak, aby osiągnąć maksymalne parametry mocy i momentu. Użytkowanie samochodu z programem sportowym wymaga już sporych umiejętności od kierowcy, ale za to sprawia olbrzymią przyjemność z jazdy.
      Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym kliknij tutaj >>

Cennik tuningu chipowego dostępny tutaj >>


Wstecz Strona GŁÓWNA