Chiptuning - cennik


CENNIK CHIPTUNINGU
POJEMNOŚĆ
OPIS PROGRAMÓW
CENY BRUTTO
Standard*  
Indywidualny**Sportowy***
  SAMOCHODY BENZYNOWE WOLNOSSĄCE /bez TURBO/
do 1500 cm3
      900          1500 2000

    od 1500 cm3      1500
          2000         2500





  SAMOCHODY BENZYNOWE /TURBO    do 2000 cm3
      1200
          1500
        2000

od 2000 cm3
1500
1750
2500





  SAMOCHODY DIESLA /TURBO /
    do 2000 cm3
       1000
1500         2000

od 2000 cm3
1500
1750
2500

UPUSTY
    Samochody starsze niż 5 lat upust do 10%
    Samochody starsze niż 10 lat upust do 20%
    Upusty nie dotyczą programów sportowych
DOPŁATY
Sterowniki najnowszej generacji np: EDC17  + 200 zł
Sterowniki wymagające lutowania                 + 200 zł

INNE CENY
• Poprawa dawki rozruchowej                         300 zł    przy chiptuningu w cenie
• Wyłączenie EGR                                     od 300 zł    przy chiptuningu w cenie
• Wgranie oprogramowania                         150

• Usunięcie mechaniczne DPF ,FAP                   od 300  do 500 zł
• Usunięcie programowe filtra DPF/FAP            od 1000-1500 zł  przy równoczesnym  chiptuningu upust 50%   więcej info  kliknij tutaj
• CHIPTUNING po aktualizacji w ASO       25% ceny + koszt hamowni
• Hamownia podwoziowa obciążeniowa
               UWAGA ze względu na wiarygodność wyników muszą być wykonane minimum 4 testy -chcesz wiedzieć dlaczego -przeczytaj
                    • badanie  kompleksowe / 4 testy dynamiczne+testy diagnostyczne+badanie AFR lub dymienia/cienienie doładowania/ 200zł
                    • powyżej 4 testów każdy następny tylko 25 zł /np. 10 testów     4testy=200zł + 6 testów*25zł = 150 zł  w sumie 350zł /

UWAGA WAŻNE: archiwizujemy oryginalne programy i zawsze jest możliwość powrotu do serii

*PROGRAM STANDARD-ZIELONY
Jest to rozwiązanie dla osób, dla których ekonomika jazdy jest priorytetem. Przy nieznacznym wzroście mocy i momentu, Twój samochód będzie bardziej dynamiczny i jednocześnie spalanie zmniejszy się nawet do 10%.

Jeśli chcesz jeździć bardziej ekologicznie, oszczędzać pieniądze i cieszyć się dynamiczniejszą jazdą.

Program jest wgrywany wyłącznie przez gniazdo diagnostyczne i jego efekty nie są sprawdzane na hamowni'
Czas wykonania ok 1 godziana
Program standard jest rozwiązaniem dla Ciebie.

** PROGRAM INDYWIDUALNY-NIEBIESKI
Jest naszą specjalnością robimy je od roku 1998

Przed rozpoczęciem pracy nad programem dokonujemy jazdy próbnej, aby określić sposób i styl jazdy preferowany przez kierowcę. Program jest wykonywany bezpośrednio na hamowni podwoziowej obciążeniowej HPS-03 i projektowany adekwatnie do stanu technicznego samochodu oraz stylu jazdy i wymagań kierowcy.
Każdy samochód ma wykonane testy diagnostyczne oraz test na hamowni sprawdzający parametry przed tuningiem. W samochodach z silnikiem TDI sprawdzamy dymienie oraz ciśnienie doładowania turbosprężarki.
Program ten może być wykonywany w wersji plus czyli takiej że
w czasie normalnej, spokojnej jazdy samochodem wykorzystywany jest tylko program seryjny.
"Ujawnienie" się naszego programu tuningowego następuje dopiero wówczas, gdy wciśniemy pedał gazu więcej niż 75 % przy jednoczesnym osiągnięciu przez silnik co najmniej 1600 obrotów.

Przejście między programami jest całkowicie płynne. Przyrosty mocy i momentu są identyczne jak w zwykłym w programie indywidualnym.

Każdy program jest swoistego rodzaju niepowtarzalnym dziełem sztuki i nigdy nie będzie zastosowany w innym samochodzie.

Chcesz by Twój samochód był jedyny na świecie, to jest rozwiązanie dla Ciebie!

Czas wykonania ok 3-5 godzin.
Ten program jest najbardziej „przyjazny” dla Twojego silnika


*** SPORTOWY -CZERWONY
To program przeznaczony dla bezkompromisowych kierowców,którzy chcą z auta wyciągnąć wszystko co jest tylko możliwe.
Jest programem wykonywanym tak samo jak program indywidualny, ale
celem jest osiągnięcia maksymalnych wartości mocy i momentu obrotowego.
Ze względu na dużą pracochłonność  czas wykonania takiego programu wynosi zwykle 2 do 3 dni.
Efekty zastosowania tego oprogramowania są olbrzymie , ale ze względu na duże wartości momentu obrotowego może istnieć konieczność wymiany sprzęgła na mocniejsze. Sprzęgła takie są dostępne w naszej ofercie
Norma dymienia może być przekroczona.

Program zalecany w połączeniu z tuningiem mechanicznym  chcesz wiedzieć więcej  kliknij tutaj


Przykładowe ceny usług serwisowych:

CENNIK USŁUG
CENA
  Przegląd podstawowy
250
  Przegląd przed zakupem z testem na hamowni
250
  Diagnostyka komputerowa
  od 70
  Czyszczenie turbosprężarki
  od 300
  Wymiana turbosprężarki
  od 250
  Wymiana rozrządu
  od 250
  Wymiana świecy
    10
  Wymiana tarcz i klocków 1 oś
  od 85
  Wymiana amortyzatorów 1 oś
  od 150
  Czyszczenie układu klimatyzacji
    69
  Napełnienie klimatyzacji
  od 90
  Remont silnika
  od 1000
  Naprawa sterownika
    600



Do góry