Rozmiar: 29214 bajtów
OPIS MOC [KM/obr] MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] 0-100 km/h [s] V-max [km/h] ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km
DANE PRODUCENTA 150/5700 210/1750 9.0 221 9.0
DANE RZECZYWISTE 148,8/5920 217,4/2640 8.9 220 -
PROGRAM SPECJALNY 185,9/5190 271,7/2980 7,4 232 -
PROGRAM SPORTOWY 197,3/5110 289,4/3110 6,9 235 -
 

VW PASSAT 1.8 T / 150KM

Rozmiar: 10229 bajtów Na wykresie i w tabeli powyżej przedstawiono dane samochodu testowanego przez nas na hamowni. Parametry seryjne były praktycznie dokładnie takie jak podaje producent.
Tuningowi elektronicznemu tego samochodu poświęciliśmy dużo czasu i pracy, ale jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanych efektów. Wystarczy spojrzeć na płaską krzywą momentu obrotowego, którego maksymalna wartość jest dostępna praktycznie w zakresie od 3000 do 5000 obr/min. Pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszanie i oszczędną jazdę ze względu na elastyczność silnika.
Zagięcie przy maksimum krzywej mocy dla programu sportowego wynika z ograniczenia wydajności turbiny i przepustowości wtryskiwaczy. Praktycznie jest to kres możliwości elektroniki, a dalsze zwiększanie mocy w tym modelu wymagałoby już ingerencji w mechanikę silnika i wymianę części jego osprzętu.
Wszystkie programy przygotowywane przez firmę Godula Moto Sport są wielokrotnie testowane na hamowni HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane w próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002.
      Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym kliknij tutaj >>

Cennik tuningu chipowego dostępny tutaj >>


Wstecz Strona GŁÓWNA