OPIS | MOC [KM/obr] | MOMENT OBROTOWY [Nm/obr.] | 0-100 km/h [s] | V-max [km/h] | ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA l/100km |
DANE PRODUCENTA | 150/5700 | 210/1750 | 9.0 | 221 | 9.0 |
DANE RZECZYWISTE | 148,8/5920 | 217,4/2640 | 8.9 | 220 | - |
PROGRAM SPECJALNY | 185,9/5190 | 271,7/2980 | 7,4 | 232 | - |
PROGRAM SPORTOWY | 197,3/5110 | 289,4/3110 | 6,9 | 235 | - |
VW PASSAT 1.8 T / 150KM |
![]() Tuningowi elektronicznemu tego samochodu poświęciliśmy dużo czasu i pracy, ale jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanych efektów. Wystarczy spojrzeć na płaską krzywą momentu obrotowego, którego maksymalna wartość jest dostępna praktycznie w zakresie od 3000 do 5000 obr/min. Pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszanie i oszczędną jazdę ze względu na elastyczność silnika. Zagięcie przy maksimum krzywej mocy dla programu sportowego wynika z ograniczenia wydajności turbiny i przepustowości wtryskiwaczy. Praktycznie jest to kres możliwości elektroniki, a dalsze zwiększanie mocy w tym modelu wymagałoby już ingerencji w mechanikę silnika i wymianę części jego osprzętu. Wszystkie programy przygotowywane przez firmę Godula Moto Sport są wielokrotnie testowane na hamowni HOFMANN DYNATEST 300 oraz dodatkowo sprawdzane w próbach drogowych z użyciem akcelerometru ACC-2002. Największą zaletą programów projektowanych przez naszą firmę jest ich pełne dopasowanie do stanu technicznego samochodu i indywidualnych upodobań kierowcy. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tuningu chipowym kliknij tutaj >> Cennik tuningu chipowego dostępny tutaj >> |
Wstecz | Strona GŁÓWNA |